16 Kasım 2013 Cumartesi

BOL BOL ÖDÜLLÜ ÇEKİLİŞİN KAZANANI BELLİ OLDU!

12 Ekim tarihinde burada başlattığım çekilişe katılım 10 Kasım günü son bulmuştu. Bugün fırsat bulduğum şu saatlerde çekilişi random.org üzerinden gerçekleştirdim ve sonunda kazananı açıklıyorum...
Öncelikle çekiliş 35 katılımcı arasında gerçekleşti. Çekilişe katılım için sadece blogumu ve facebook hesabımı takip etme zorunluluğu olmasına rağmen katılım oldukça sınırlı sayıdaydı. Buna rağmen katılım süresini uzatmayıp 10 Kasım tarihinde sonlandırdım. Random.org üzerinde 35 kişi arasında yaptığım çekilişte kazanan Kıyıda Yazar isimli katılımcı oldu.
Kendisini tebrik ediyorum ve en geç 20 Kasım çarşamba gününe kadar iletişim bilgilerini simdiduydum@gmail.com adresine iletmesini bekliyorum. O tarihe kadar kendisinden bir geri dönüş olmazsa çekiliş için yedek bir kazanan belirleyip hediyeleri ona göndereceğim. Katılan herkese teşekkürler. En kısa sürede yeni bir çekilişle buluşmak üzere. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler