8 Kasım 2013 Cuma

ZOMBİLER DÜNYAYI ELE GEÇİRİRSE...

Geçenlerde bir arkadaşımla karşılıklı oturmuş sohbet ederken, sohbetin tıkandığı anlardan birinde izlediğim zombi dizilerinden birini anlatmaya başladım. Diziyi oldukça detaylı anlatıp bitirdikten sonra, arkadaşımın ilk tepkisi "Zombiler hakkında ne kadar çok şey biliyorsun" oldu. O zaman farkettim ki üniversitelerde olası zombi saldırılarından kurtulma yolları isimli seminerler verebilecek kadar izlemişim bu dizileri. Henüz seminer verecek bir üniversite bulamadığım için şimdilik bloga yazayım dedim :)
Evet diyelim ki bir gün geldi ve dünyada zombi salgını başladı. Haberler geliyor ve gitgide yayılıyor, herkes yavaş yavaş zombiye dönüşüyor. Çevremizdekiler yavaş yavaş dirilip gözlerini kan bürümeye başladıysa yapılacak ilk önemli şey silahlanmak. Benim evimin karşısında bir silah dükkanı var bu nedenle benim için bu iş kolay. Oraya gidip ufak çaplı bir yağma yapıp istediğim kadar lazım olan silahları alabilirim. Eğer sizin böyle bir imkanınız yoksa da korkmayın.Çevrenizde küt uçlu cisimler arayın. Beyzbol oynanmamasına rağmen dünyada beyzbol sopası satışlarının en yüksek olduğu ülkelerden biriyiz. Gidip arabadan beyzbol sopasını alıp trafik harici kullanmanın tam zamanı. Yada hiçbir şey yoksa çevrenizde annenizin gözdesi olmayan bir sehpanın bacaklarını kıvırıp onları da kullanabilirsiniz kafalarını patlatmak için.
Evet işin en zor kısmı olan silahlanma kısmını hallettik. Şimdi kaçma sırası. Artık silahlandığınıza göre dilediğinizce kaçabilirsiniz. Burada önemli olan kısım kaçmak için kendinize uygun bir araç bulmanız. Dünyada gerçek anlamda herkes birbirini yerken alınterimizle çalışıp aldığımız bisikletimize binmeyeceğiz tabiki. Gün bugündür deyip sokağınızdaki size en yakın ve çalıştırabileceğiniz arabaya atlayın. Sokak sakinse uzun zamandır bakıp da keşke benim de böyle bir arabam olsaydı dediğiniz bir arabayı da seçebilirsiniz :)
Şimdiki hedefiniz diğer insanlardan mümkün olduğunca uzağa gitmek. Giderken yol üstünde olan bir benzin istasyonuna girip yiyecek ve bol miktarda su da depolamalısınız. Zombiye dönüşmüş çalışanlara dikkat! Eğer ailenizden uzaktayken zombi salgınına yakalandıysanız onları arama yoluna gitmeyin. Şu anda yapabileceğiniz en iyi şey bulunduğunuz ortamdan uzaklaşıp şehre uzak sakin köylerden birinde kalacak yer bulmak. Ev sahiplerinden kurtulduktan sonra güvende olacağınız bir eviniz oldu demektir. Yıllarca çalışıp ev sahibi olamayanlar için kısmet bugüneymiş demek :)
Evinizi savunmanızı kolaylaştırmak adına da yapabileceğiniz şeyler var. Örneğin camları tahtayla kapatabilir ve geceleri ışığınızı, eğer hala varsa tabii, görmelerini engelleyebilirsiniz. Ayrıca geceleri dışarı çıkmamak da yem olma ihtimalinizi azaltır. Evin bahçesine kuracağınız bubi tuzakları da onları avlamanızda kolaylık sağlar. Ne tip bubi tuzakları diye soranlar varsa açıp 3. sınıf zombi filmlerini yada Afacan Dennis'i izleyebilirler :)
Saydıklarımızın hepsini yaptınız ve artık köy evinizde güvendesiniz. Peki şimdi ne yapacaksınız? Şu saatten sonra yapabileceğiniz şeyler kısıtlı. Ya zombiye dönüşmeniz halinde ilk kimleri ısıracağınız konusunda liste yapacaksınız ya da bir süper kahraman bekleyip dünyayı bu salgından kurtarmasını bekleyeceksiniz. Dua edin de gasp ettiğiniz evde okuyacak bir şeyler olsun, yoksa zaten zombiler sizi yemeden delirip kafayı yersiniz :)

5 yorum:

  1. ahahahah superr yaaaa bende arada düşünüyorumm ne yaparız ne ederiz diyee:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben düşünmüyorum artık çünkü ne yapacağımı biliyorum :)))

      Sil
  2. zombi film ve dizilerini sever biri olarak yazını çok beğendim aklımda tutacağm :D

    YanıtlaSil
  3. haha bayildim bu yaziya. Kardesimle sikildigimiz zamanki yada yolculuklara ciktigimizdaki yegane konu ya zombiler dunyayi ele gecirirsedir. Super fikirler aldim Zombiler gelirse artik hazirlikliyim :) Bu arada banada beklerim

    http://bentasindim.blogspot.nl/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler