7 Aralık 2013 Cumartesi

2013 BUMERANG BLOG ÖDÜLLERİ GECESİ

İyi içerik atölyesinden çıktıktan sonra biz, Babylon'a yürüyerek gitmeye karar verdik. Gitmeden bir şeyler de yiyelim deyip Nevizade'de oturup hem dinlendik hem de yemeklerimizi yedik. Saat 20:30 gibi Babylon'a gittiğimizde içerisi gerçekten tıklım tıklımdı ve henüz tören başlamamıştı. Bir yarım saat kadar sonra ödül gecesi başladı ve ödüller dağıtıldı.
Açıkçası favorim olan hiçbir blog kazanamadı :) Fakat jürilerin bir bildiği vardır mutlaka deyip bu konuda fazla yorum yapmıyorum :) İşte kategoriler ve kazananlar:

En Tarz Blog kategorisi: (Bu benim de yarıştığım kategori idi ve favorim kesinlikle Oya Cuisine idi)
Kazanan: www.kafkaokur.com oldu.

En Çalışkan Blog kategorisi: ( Favorim Bebek ve Ben idi)
Kazanan: www.bencetatil.com oldu.

İGaranti Sosyal Blog kategorisi: ( Zaten favorim yoktu)
Kazanan: www.aristologi.com oldu.

En Uzman Blog kategorisi: ( Favorim Yolda Olmak idi)
Kazanan: www.sirtcantalilar.com oldu.
En İyi Yerel Site kategorisi: ( Favorim yoktu)
Kazanan: www.29saat.com oldu.
En Bilge Forum kategorisi: ( Favorim yoktu)
Kazanan: www.maxigame.org oldu.

Jüri Özel Ödülü: ( Favorim Sitare Kitchen idi)
Kazanan: www.dijitalcanavar.com oldu.
Kazananlar açıklandıktan sonra, önce Amariszi daha sonra da Bedük sahne alacaktı fakat günlerden Perşembe olması ve işe gitmek için sabah 6'da uyanıyor olmam nedeniyle malesef dinlemeye kalamadım. Yine de bu dolu dolu geçen günde, gerçekten çok eğlendim. Keşke hep böyle etkinlikler olsa da katılsak. Seneye belki ilk 3 arasında katılırım, kimbilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler