13 Aralık 2013 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #3#

Kurallara bağlı olmayı ve onlara bağlı yaşamayı seven biri değilim ama bu yazı dizisi için yayın günü belirledim. Evet Günün Sanatçısı yazı dizisi bundan böyle Cuma günleri yayınlanacak. Ben bu yazı dizisini çok seviyorum, umarım siz de sevmişsinizdir. 
Bugünün sanatçısı bu zamana kadar paylaştıklarımdan biraz farklı gelebilir. Tony Ariawan Endonezya'da yaşayan bir dijital sanatçı. Bu kavramı kendisine, kendisi uygun görmüş ve ben kesinlikle bir grafik tasarımcı değilim diyor. Bu konuda herhangi bir eğitim almamış ve tamamen kadın ruhu ve vücudundan ilham alıyormuş. Şu an tüm dünyadaki müşterilerine 2D ve 3D dijital tasarımlarla hizmet veriyormuş. Tasarımları gerçekten etkileyici ve ilham aldığı kadınlar kadar narin.
 
 
 
 
 
Ben gerçekten bu dijital sanattan ve sanatçının çizgiye yoğunlaşan tarzından çok etkilendim. Siz nasıl buldunuz? Sizce de büyüleyici değil mi? Haftaya Cuma aynı yazı dizisinde görüşene kadar, sanatla kalın...

2 yorum:

  1. Artık Cuma için daha çok sabırsızlanacağım:)) Modern sanata farklı bir yorum gelmiş okurken keyif aldım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler