16 Aralık 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *20*

En yorgun başladığım Pazartesi'lerden birinden hepinize merhaba. Bugün haftanın ilk günü ne yorgunluğu bu diye düşünebilirsiniz, haftasonu şehirdışında iş gezisindeydim. Hem tatil hem iş diye düşünürken, etkinlik birden sadece iş şekline dönüştü ve gerçekten çok yoruldum. Pazartesileri zaten kendi başına kötüyken, bu yorgunlukla bu Pazartesi daha da bir çekilmez olacak gibi :) Şu an evde olup, dinlenip kitap okumak için neler vermezdim. Bugünün Instagram fotoğrafını da bunu düşünerek seçtim:
Biliyorsunuzdur belki, geçen hafta Aynı Yıldızın Altında kitabını okuyordum, yeni bitirdim. Onun değerlendirme yazısını da çok kısa bir süre içinde yayınlamış olacağım, merak edenler için. Bu kitabı ise internette gezinirken yine ismi dikkatimi çektiği için satın almıştım. Komik, eğlenceli bir taşra polisiyesi. 40 sayfa kadar okudum şimdilik ama yazarın üslubu ve dili gerçekten eğlenceli. Bitince bu kitabın değerlendirmesini de yazacağım.
Instagram profilimi takip etmek için buraya, diğer kitap değerlendirmelerimi görmek içinse buraya tıklayabilirsiniz. Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler