16 Aralık 2013 Pazartesi

IPHONE UYGULAMALARI #1# MOMENTCAM

Gün geçmiyor ki yeni bir yazı dizisine başlamayayım sevgili blog okuyucum :) Bugün de aklıma yine dahiyane bir fikir geldi. Dedim ki bazı iphone uygulamaları var hani, birilerinde görüyoruz ama soramıyoruz bunun adı nedir, ben de kullanayım, bana da söyle nooolur diye. Sizi bu dertten kurtarayım hem kendi kullandığım hem de son dönemlerde popüler olan bazı uygulamaları tanıtayım dedim. İlk olarak da son dönemde oldukça popüler olan Momentcam'den bahsedeceğim.
Bu uygulamayı yukarıda belirttiğim isimle iTunes'dan indirebilir, hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. Farklı konseptlerde farklı saç modelleri, farklı karakterler gibi seçenekler de mevcut. Ben özellikle saç şekillerini seçerken çok eğleniyorum :) Bu uygulamada fotoğraflar oluşturabileceğiniz gibi, gif'lerde oluşturabiliyorsunuz seçenekler dahilinde. Benim denemelerim şimdilik böyle:
 
 
Eğer iphone kullanıcısı iseniz ve uygulamayı denerseniz sizin örneklerinizi de görmek isterim. Bu arada saçlarım nasıl? Benim favorim 1.si, sizinki hangisi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler