13 Ocak 2014 Pazartesi

HAFTASONU GEZİNTİSİ - BALAT

Bu haftasonu erkek arkadaşımın doçentlik tezi için bütün gün ofisteydik. O tezini hazırlarken ben de zaman zaman ona yardım ettim, zaman zaman da kitap okudum. Geçen haftasonu ise Balat civarına gezip, fotoğraf çekmeye gitmiştik. O geziyi atlamışım, farkeder etmez bloga yazayım dedim. Öncelikle, biz Kadıköy Söğütlüçeşme tarafında oturuyoruz ve bu yüzden Kadıköy'den vapura binip Eminönü'ne geçmek yerine metrobüsle Ayvansaray'a gittik. 
Ayvansaray'dan, heybetli İstanbul surlarının gölgesinde yürüyerek Balat'a giderken, ne olduklarını bilmediğim fakat kızılcığa benzer minik çalılıklar vardı. Renklerine hayran olmamak elde değil…
Balat'a daha önce hiç gitmediğim için bol bol sokaklarda yürüdük, fotoğraflar çektik. Hava soğuk olduğu için pencerelerde teyzeler, sokaklarda çocuklar yoktu ama yine de Balat'ın tarihi atmosferini hissettik. 
 
Böylece bir haftasonumuzu da hem fotoğraf çekerek hem de daha önce gitmediğim tarih kokan bir semti gezerek geçirdik. Havalar biraz daha ısınınca bu gibi gezileri her haftasonu yapmayı planlıyoruz. Ne de olsa seyahat etmeyi ve keşfetmeyi seven insanlarız. Bunun gibi Yurtdışı ve Yurtiçi tüm gezi yazılarıma ulaşmak için Gidip Görmeli adresini ziyaret edebilirsiniz. Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler