9 Ocak 2013 Çarşamba

GÜNÜN ŞARKISI



Günaydın hatta tünaydınlar. Çalıştığım şirket bugünü kar nedeniyle tatil edince benim de günaydınlar tünaydınlar birbirine karıştı tabii. Saat 11:00'de uyandım çünkü :) Elimde kahvem, ayağımda sıcacık patiklerim,karlı sokağa bakarken düşündüm, günün şarkısı olsa olsa...


Merak edenler için sözleri...

Is this the real life? 
Bu gerçek hayat mı? 
Is this just fantasy? 
Yoksa sadece rüya mı?
Caught in a landslide, 
İki arada kalmış 
No escape from reality 
Gerçeklerden yok kaçış
Open your eyes, Look up to the skies and see, 
Gözünü aç, gökyüzüne bak ve gör; 
I'm just a poor boy, I need no sympathy, 
Serserinin tekiyim ama sempatiye ihtiyacım yok
Because I'm sympathy 
Çünkü sempati benim 
Because I'm easy come, easy go, Little high,little low, 
Çünkü haydan geldim huya giderim, biraz aşağı biraz yukarı
Anyway the wind blows doesn't really matter to me, to me 
Rüzgar ne yönden eserse essin mühim değil
Mama just killed a man, 
Anne demin bir adam öldürdüm
Put a gun against his head, pulled my trigger, now he's dead 
Başına silah dayadım, tetiği çektim ve o şimdi ölü 
Mama,life had just begun, 
Anne, hayat daha yeni başlamıştı
But now I've gone and thrown it all away 
Ama gidip herşeyi mahvettim
Mama, ooh, Didn't mean to make you cry, 
Anne seni ağlatmak istemedim 
If I'm not back again this time tomorrow, 
Eğer yarın bu vakit dönmüş olmazsam 
Carry on, carry on as if nothing really matters 
Güçlü ol, birşey olmamış gibi dur
Too late, my time has come, 
Çok geç, vakit geldi 
Sends shivers down my spine, body's aching all the time 
Beni sarsacak titreşimler gönderir, durmadan ağrır tüm bedenim
Goodbye, ev'rybody, I've got to go, 
Elveda herkese gitmem gerekli
Gotta leave you all behind and face the truth 
Hepinizi geride bırakmam ve gerçekle yüzleşmem gerekli
Mama, ooh, I don't want to die, 
Anne, hayır ben ölmek istemiyorum 
I sometimes wish I'd never been born at all 
Zaman zaman hiç doğmamış olmayı diliyorum
.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler