23 Şubat 2013 Cumartesi

HEDİYE ÇEKİLİŞİ: EVA BUTİK PASTA


Evet bugün harika bir hediye çekilişiyle karşınızdayım. Yapmanız gerekenler çok basit karşılığında kazanacağınız hediye çok lezzetli :) 
Çekilişe katılabilmeniz için yapmanız gerekenler şöyle:

* Blogumuzun takipçisi olmalısınız
* Twitter'dan takipçimiz olmalısınız twitter.com/SimdiDuydum
* Eva Butik pasta'nın Facebook sayfası beğenmelisiniz

Twitter takibi ve blog takibi konusu isteğe bağlıdır. Twitter'dan sayfamızı yada blogumuzu takibe alanlar +1 çekiliş hakkı kazanacaktır. Twitter ya da gmail kullanmıyorsanız sorun değil :)

Tüm şartları yerine getirdiyseniz bu yazının altına kısa bir yorumla isminizi ve aktif olarak kullandığınız bir mail adresinizi bırakın lütfen. 

İsimsiz bırakılan yorumlar dikkate alınmayacaktır.


ÇEKİLİŞİMİZİN SON KATILIM TARİHİ 22 MART 2013'TÜR. 


8 yorum:

  1. facebook sayfasını beğendim. blogun takibimde. Alev Demir
    alevdemirdukan@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. mehmet oğuz aydın. blogun takibimde facebook sayfasını beğendim. mehmetoguzaydin@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Facebook sayfasini begendim.
    Deniz Asya Aktas
    dnzasyaaktas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. sayfayı beğendim izleyicinim twitterda takipteyim ömür yıldızdoğan bluedreams_06@msn.com

    YanıtlaSil
  5. canan yüksel begendim. cananyuksel_fb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. BLOGUMDA YAYINLADIM
    http://kozmetikevim.blogspot.com/
    İZLEYİCİNİM
    omer-kayseri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Ani gelişen bir seyahat planı nedeniyle çekilişi henüz yapamadım. Bugün akşam saatlerinde gerçekleştirip kazananı açıklayacağım. Teşekkürler

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler