28 Şubat 2013 Perşembe

MUHTEŞEM YÜZYIL, MUHTEŞEM TAÇLAR!

Son dönemlerin en konuşulan, en çok izlenen dizisi tahmin edersiniz ki Muhteşem Yüzyıl... Herkes dizinin entrikalarını, sultanların kıyafetlerini vs. konuşadursun benim sürekli dikkatimi çeken şey oyuncuların saç aksesuarlarıydı. Saç aksesuarlarında kullanılan değerli taşlarla ilgili bir çok haber izlemiştim tv kanallarında. Ne yani biz hiç sahip olamayacak mıyız o muhteşem aksesuarlara diye düşünürken facebookta Tuğba Nefes hanım ile tanıştım. Kendisi son dönemlerde kuyumculuk sektöründe yöneticilik yapmış, çok küçük yaşlardan beri takı tasarımıyla uğraşan yetenekli mi yetenekli bir bayan. Nereden geldi ki aklınıza bu iş dediğimde "Diziyi her izlediğimde özellikle Hürrem Sultan'ın kullandığı taçlar çok hoşuma gidiyordu. Bir gün oturdum ben de yaparım aynısından dedim ve yaptım. Çevremden, özellikle gelin adaylarından da ilgi görmeye başlayınca kişiye özel olarak tasarıma başladım." dedi. Gerçekten taçların hepsi tamamen el işçiliği olduğu için eşsizler ve sadece size özeller. Eee nerede bu taçlar diyorsanız birkaç örnek gösterelim...





Gördüğünüz gibi Tuğba Hanım'ın el emeği göz nuruyla yaptığı taçlar dizide kullanılanlar kadar gösterişli ve özgünler. Ben kendim daha sade bir modeli tercih ettim günlük hayatta rahatça kullanabilmek için. Fakat yakınlarda düğününüz varsa ve hala saçınız konusunda karar veremediyseniz mutlaka modellere göz atmanızı tavsiye ederim. Bütün modelleri nereden görebiliriz derseniz de işte Tuğba Hanım'a ulaşabileceğiniz iletişim kanalları...

Facebook sayfası için buraya,

Twitter profili için buraya,

Pinterest profili için buraya,

Youtube profili için buraya.

 

Bu taçları yukarıda belirttiğim adreslerden rahatça görebilir ve hangisini istediğinize karar verebilirsiniz. Hayatınız boyunca sadece size özel olarak tasarlanan bir aksesuara sahip olmak istiyorsanız doğru adrestesiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler