12 Ağustos 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *2*

Yeni bir yayın dizisiyle karşınızdayım 2 haftadır. Evet bu, bu yazı dizisindeki 2. pazartesimiz. Artık biliyor olmalısınız ki her hafta pazartesi günü instagram üzerinden paylaşımda bulunduğum bir fotoğrafı blogumda da paylaşıyorum. Fotoğrafa geçmeden önce yeniden belirteyim eğer beni instagram üzerinden de takip etmek isterseniz buyurun burada :)
2 gün önce Cumartesi günü, tatilde olduğum Ayvalıktan dönerken Topçular feribotunda çekmiştim bu fotoğrafı, hem tatilin bitişine uygun bir karamsarlık hem de yazın renkli yüzünü yansıtsın diye. Açıkçası pek de beklemediğim şekilde çok fazla beğenildi bu fotoğraf. Yaklaşık 5 dakika içinde 300'e yakın insan beğendi. Peki siz beğendiniz mi?

2 yorum:

  1. çok hoş bir foto olmuş hem hüzün var hem sevinç bana çağrıştırdığı bu oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Gerçekten öyle hem hüzün var tatil bitiyor hem sevinç var İstanbula dönüyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler