26 Ağustos 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *4*

Bu yazının başlığını değiştirmiyorum keslnilikle. Çünkü bu hafta Cuma günü 30 AĞustos Zafer Bayramı da olsa, bu hafta sadece 4 gün çalışacak da olsam evet, Pazartesi günlerinden nefret ediyorum. Bence kesinlikle pazar gibi güzel bir günün ardına yakışmıyor :) Neyse gelelim bu Pazartesi gününün instagram fotoğrafına...
Bu tatlı şirin, bol kalpli, sevgi dolu ayakkabılar bir RenkliTomslar eseri. Gerçekten görür görmez bayıldım ayakkabılara. İsteğe özel desen, tasarım ve isim de çalışan Renkli Tomslar'dan daha çok ayakkabılar alacağım gibi görünüyor. Eğer siz de bu cici ayakkabılar ve daha bir çoğuna sahip olmak isterseniz Renkli Tomslar'ı buradan takip edebilir yada renklitomslar@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Beni takip etmek için ise buraya lütfen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler