3 Ağustos 2013 Cumartesi

TATİL ZAMANIIIIIIII

Merhabalar. Dün mesainin saat 17:00'de bitmesiyle birlikte 9 günlük uzuuun bir tatile çıkmış bulunuyorum. Bugün akşam 23:59 otobüsüyle, dikkat edin kesinlikle 00:00 değil :) Sarımsaklı yollarına düşüyoruz, ben annem ve erkek arkadaşım. Daha önce Ayvalık'a ve Altınoluk'a tatile gitmiştim fakat ilk defa Sarımsaklı'ya gidiyorum. Geçen seneden bu yana 4 ülke gezdim ama şu tarihe kadar denize girmek nasip olmadı. Ben çocukken her sene düzenli olarak Alanya'ya tatile giderdik, ondan alışkanlıktır ki bir sene deniz tatili yapmazsam hiç tatil yapmamışım gibi geliyor. Neyseki bayramda, çalışanlarını 9 gün izinli sayan şirketim, bu sene de tatilsiz geçirmeme razı olmadı. Çantalarımız hazır, sabırsızlıkla otobüs saatini bekliyorum :)
11 Ağustos günü yeniden burada bulaşmak üzere, bu arada tatile gidemeyenler de üzülmesin, tatil notlarımı en kısa sürede burada yayınlayacağım, gitmiş kadar olacaksınız :) Bir de çekiliş başvuruları devam ediyor, hediyeler de bir harika doğrusu :)

1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler