2 Eylül 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *5*

3 günlük mis gibi uzun bir tatilden sonra geldi çattı yine Pazartesi. Pazartesiden daha önemli bir şey var bugün. Asıl geldi çattı Eylül :) Yani en sevdiğim mevsim sarı sonbahar *.* Her ne kadar İstanbulda sonbahar yaşanmıyor yazımsı bir mevsim yaşanıyorsa da seviyorum Sonbaharı. O nedenle bugünün fotoğrafı sevmediğim Pazartesi için değil sevdiğim hüzünlü, nazlı sonbahar için...
Instagramda neler paylaşıyorum merak edip takip etmek isteyenler buraya lütfen. Ve Seviyorum seni Eylül! Güle güle sıcak, iç bayıltıcı Ağustos! :) Benim gibi düşünen kimler var? En sevdiğiniz mevsim hangisi? Kek nasıl bu kadar kabarıyor? Babam böyle güzel kek yapmayı kimden öğrendi? Soruların cevapları için lütfen yorum bırakın :) Sevgiler...

1 yorum:

  1. Kşı seviyorum..
    Ktap okuyarak nescafe içerek evımde sıcacık oturmaya bayılıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler