21 Ekim 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *12*

Dokuz günlük uzuuun bir bayram tatilinden sonra hepinize yeniden merhaba. Bir çoğumuzda bugün Pazartesi sendromu tavan yapmış durumda. Mutlaka işini özleyip Pazartesi olduğuna sevinenler de vardır ama azınlıkta olmalarını umuyorum :) Bu pazartesinin instagram fotoğrafı düne ait. Tatil bitti, yarın işe kim gidecek ya düşüncesiyle dolu olan zihnimi biraz oyalamak için oyun oynuyordum dün ve bu fotoğrafı çektim...
Biz erkek arkadaşımla birlikte oynuyoruz bu oyunu. Iphone ve Ipad üzerinden oynuyoruz fakat sanıyorum Android versiyonu da var. İsmini belki biliyorsunuzdur Clas of Clans. Köy kurup iksir ve altın çıkartıp diğer köylere saldırıyorsunuz falan :) Bir de oyunda klanlar var, grup kurup klan oluyorsunuz. Başarılı olan 3 klana ödül var vs. Oynaması ve mantığı kolay, boş zaman eğlencesi işte :) Oynuyor musunuz, oynuyorsanız kaçıncı seviyede hangi ligdesiniz bilgi verirseniz belki birbirimizi bulabiliriz oyunda da :) Bayram dönüşü 16 saat süren yolculuğumuzda da zamanın geçmesini hızlandırdı bu oyun. Gezilerimiz hakkında bilgi almak için diğer bloguma buraya, instagram üzerinden takip etmek içinse buraya tıklayabilirsiniz. Gelecek Pazartesi farklı instagram fotoğraflarında görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler