10 Ekim 2013 Perşembe

WATSONS BAYRAM ALIŞVERİŞİM

Sanıyorum Watsons'daki Bayram indirimini duymayan kalmamıştır. 9-14 Ekim arasında bir çok üründe %50'ye varan indirim var, eğer hala haberi olmayan varsa bu fırsat kaçmaz. Ben de birkaç gündür Facebook üzerinden bayram indirimiyle ilgili olarak paylaşılanları takip ediyorum. Biliyorum ki bayram indirimini hepimiz böyle bekledik :)
İndirim albümü paylaşıldığında, son dönemlerin benim için en popüler markası olan Rimmel'i gözüm aradı hemen. Bütün markalarda tatmin edici indirimler var fakat Rimmel'in %50 indirimi beni daha bir mutlu etti. Oje düşkünlüğüyle tanınan ben, keşke ojelerde de indirim olsaydı diye düşünmeden geçemedim :) Dün indirimin ilk günü, işten çıkar çıkmaz Watsons Bahariye şubesine koştum. Ve indirimden bol bol yararlandım :) Fiyatlar gerçekten inanılmaz derecede uygun. İyi ki indirim ayın 1'ine denk gelmedi, sanırım bütün maaşımı orada bırakabilirdim :) İşte benim seçtiklerim...
 
Sırasıyla ürün ve indirimli fiyatları ise şöyle:

* Neutrogena Siyah nokta temizleyici , İndirimli Fiyatı: 10 TL
* Loreal Paris Allık, İndirimli Fiyatı: 28 TL
* Rimmel Light BB krem, İndirimli Fiyatı: 8 TL
* Maybelline Color ruj, İndirimli Fiyatı: 12 TL
* Rimmel Waterproof maskara, İndirimli Fiyatı: 5 TL
* Rimmel 60 seconds oje, (İndirimde değil) 4 TL
* Rimmel Wow Lash maskara, İndirimli Fiyatı: 5 TL
* Rimmel I love lasting oje, (İndirimde değil) 3,5 TL

Bu kadar ürün toplamda sadece 80 TL tuttu, normalde sadece allığın 48 TL olduğunu düşünürsek bu indirim gerçekten kaçmaz :) Düşünüyorum şimdi bir eksiğim var mı diye, malum indirim daha 4 gün daha devam edecek. Eğer sizin de ihtiyaçlarınız varsa kaçırmayın derim :) Ürün deneyimlerimle ilgili yazılar da çok yakında burada olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler