4 Aralık 2013 Çarşamba

GÜNÜN SANATÇISI #2#

Eğer yazı dizisinin ilkini okuduysanız, bu yazı dizisinde, daha önceden bilme ihtimalinizin pek de olmadığı sanatçıları tanıttığımı artık biliyorsunuz. İlk bölümü ve ilk sanatçıyı okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz.
Evet bu günün sanatçısı yazısının kahramanı ve yukarıdaki güzel resmin yaratıcısı Fransız sokak sanatçısı Koralie. İlk resmini Manhattan'da bir binanın tepesinde yapan Koralie, "Gökdelenlerdeki insanlar beni görebiliyorlardı, ve polis sirenlerini duyabiliyordum, çok korkmuştum." diye açıklama yapmış. Sonra da "Neyse ki artık resim yapmadan önce izin alıyorum" diye eklemiş. 2 çocuk sahibi olduğundan beri risk alma konusunda taviz vermek zorunda kalsa da sanatından hiç ödün vermemiş.
Çalışmaları New york'ta Joshua Liner galerisinde yayınlanan Koralie, bir çok giyim markasıyla çalışmış, sayısız projede, dergi ve cd kapaklarında yeteneklerini sergilemiştir. Japon kültürüne duyduğu hayranlık onun çizimlerine de yansımış, zerafet ve bilgi içeren geyşalar ile manga kahramanları çizmeye yönlenmiştir. Ben gerçekten çizimlerine hayran kaldım. Siz ne düşünüyorsunuz bu yetenek hakkında?
 
 
Sanırım şu an internet sitesi çalışmıyor, bu neden Koralie'yi takip etmek için Instagram hesabına başvurabilirsiniz. Bir sonraki Günün Sanatçısı yazısını merakla beklemenizi umuyor, sevgiler gönderiyorum. Sanatla kalın...

2 yorum:

  1. Çok ama çok şirin çizimler bunlar, teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun için :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler