31 Ocak 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #10#

Haftanın son gününden merhabalar. Sizin haftanız nasıl geçti bilmiyorum ama benimki bol bol yatarak geçti. 2 gündür hasta ve raporlu olduğum için evde bol bol dinlendim. Bu nedenle blogla da hiç ilgilenemedim. Ama madem  ki bugün raporum bitti yeniden iş başı yaptım bloga da gereken zamanı ayırmalıyım. Bu Cuma'nın Günün Sanatçısı Andry "Shango" Rajoelina. Parisli tasarımcı, Süper kahramanları ve ailelerini gözler önüne sermek için harika bir resim dizisi yarattı. Ben görür görmez bayıldım, bakalım siz ne düşüneceksiniz? 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bu kahramanların hepsini tanıyorsunuz değil mi? Animasyon ve çizgi film hayranı olan ben bu resimleri gördüğümde bir kez daha bu yeteneğe saygı duydum. Eğer "Shango" daha başka neler yapıyor merak ediyorsanız buraya tıklayabilirsiniz. Sanatla kalın...

1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler