9 Ocak 2014 Perşembe

NESFIT İLE BUGÜN BAŞLIYORUM!

Bugün tam da kış geldi yine aldım kiloları diye düşünürken, Nesfit yetişti imdadıma. Hürriyet Bumerang aracılığıyla yayınladığım "Bugün Başlıyorum" Programı ile Yeni Yılda Yeni Kararlar Alin, NESFIT'in İnternet Reklam Yüzü Olun  başlıklı yazıya ek olarak Nesfit, bir de Bugün Başlıyorum kiti göndermiş.
İşyerinde olduğum için paketi açmak için eve kadar beklemek zorunda kaldım. Eve gelir gelmez de ilk iş paketi açtım tabiki. 
Bu güzel paketten de Yeni yılda yeni bir başlangıç yapmak için gerekli olan temel malzemeler çıktı. Artık yeni bir başlangıç yapmaya hazırım!
Nestle'nin gönderdiği bu kitin içinden, kahvaltı alışkanlığı abur cubur olan benim, kahvaltı yapmaya başlamam için Tam Tahıllı Nesfit, spor salonuna gitmeye vaktim olmadığı için evde yaptığım sporlara eşlik edecek dumbbell da var. Nesfit ile nasıl zayıflayacaksın diye düşünenler varsa da şöyle:
Nestlé NESFIT tam tahıllı kahvaltılık gevreklerle dengeli bir beslenme için, sabah kahvaltısında seçeceğiniz bir NESFIT tam tahıllı gevreği yağsız süt ilave ederek tüketmeniz yeterli. Diğer öğünlerde ise, az yağlı yoğurt, sebze yemeği ya da salata, ızgara et, tavuk veya balıktan tercih ettiğiniz birini tüketebilirsiniz. Böylece 4 temel besin grubunu da dengeli bir şekilde almış ve sağlıklı beslenmiş olursunuz. Ayrıca mümkün olduğunca egzersiz yapmaya, ara çğünlerde meyve yemeye ve bol sıvı tüketmeye özen göstermelisiniz.
Ben sağlıklı bir hayata başlamak için bir adım attım. Siz de yeni yılda yeni kararlar aldıysanız burada paylaşın, herkes görsün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler