26 Şubat 2014 Çarşamba

HAYATIMIZIN BİR PARÇASI TEKNOLOJİ...

Nereden nereye... Siyah beyaz televizyonlardan, okul kapansa izin çıksa da oynasak dediğimiz atarilerden günümüz teknolojisine. Herhalde o teknoloji yoksunu günlerde, kimse gün gelecek bir tuşla dünyayı dolaşabileceğiz diye düşünmemiştir. Teknoloji bu kadar ilerleyince hepimizin de yeni gözdeleri oluştu. Ben de size kendiminkilerden bahsedeceğim. Ve işte ilki:
Tanıştırayım iPad Mini Retina. Son dönemlerde başımıza gelen en güzel şeylerden. 7.9 inç retina ekranı, yüksek çözünürlüğü ve hafifliğiyle diğer iPad'lerden oldukça farklı. Günlük hayatta her daim yanımda bulundurduğum, maillerimi kontrol ettiğim, boş zamanlarda oyun oynadığım, müzik dinlediğim, Facetime özelliği ile dilediğim yer ve zamanda arkadaşlarımla konuştuğum bu cihaza ben Turkcell 3G'li Tablet Festivali avantajıyla sahip oldum. 
 Ben iPadimi yaptığım gezilerde fotoğraf çekmek, internetten gerekli araştırmaları yapmak, gerekirse Maps özelliğiyle güzergah belirlemek gibi önceden 3 ayrı araca gerek duyarak yaptığımız işlemler için de kullanıyorum. Tabiki iPad'inizi dışarıda dilediğiniz gibi kullanabilmek için bir de Sim card sahibi olmalısınız. Ben Turkcell'e aylık sadece 29 TL ödeyerek sınırsız bağlantı hakkımı kullanıyorum. Sokakta, parkta, modem bağlantısı olmayan dilediğim yerde interneti özgürce kullanabiliyorum. Siz de dilerseniz Turkcell İnternet paketlerini inceleyebilir, size en uygun olana karar verebilirsiniz. Hayata bağlanmak için...

2 yorum:

  1. Clash of Clans demek? :)
    2M altın ve 500K iksir depolarına bakılırsa, yeni başlandı sanırım :p
    Benim iPad'in de büyük mesaisi CoC'la oluyor.
    Olur da oyuna devam eder, 85+ seviyeye gelirsen, klanımızda görmekten memnuniyet duyarız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar oynamiyorum. Artik sıkıldım açıkçası :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler