7 Mart 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #13#

Yavaş yavaş geri dönmeye çalışıyorum bloglara ve size... Siz seviyor musunuz bilmiyorum ama ben çok seviyorum bu seriyi. Ve her yazıda yeniden heyecanlanıyorum yeni bir sanatçıyı tanırken ve tanıtırken. Bugünün sanatçısı da çok ilginç. Bakalım kimmiş?
Eğer En Yaratıcı Baba ödülü olsaydı eminim bu ödülü bugünün sanatçısı Jason Lee alırdı. Daha önceleri amatör olarak fotoğrafla ilgilenen Jason ilk kızının doğumuyla birlikte özel anları yakalamak ve unutulmaz kılmak amacıyla çocuklarının fotoğraflarını çekti ve hepsi birer reklam kalitesinde olan fotoğraflar elde etti. Bu eğlenceli fotoğraflar ona sosyal medyada ünü getirdi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ben çocukların saf mutluluğunun yansıması olan bu fotoğraflara bayıldım doğrusu. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce de hem yaratıcı hem de eğlenceli değil mi?

5 yorum:

  1. Çok güzel hepsi , nasıl bir yaratıcılık. Gerçi kızların sevimliliği de babaya büyük yarar sağlamış :)

    YanıtlaSil
  2. babanın objektifinden ne kadar sıcak dünya ..içim ısındı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Neredeyse kıskandım ufaklıkları :)

      Sil
  3. Favori fotoğraflarımdan bunlar, babaları gerçekten yaratıcı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler