6 Mayıs 2014 Salı

CHINA GLAZE 254 - VISIONS OF GRANDEUR

Son dönemlerde kozmetik yazılarını yazmayı bolca unutuyorum ama bu bakımsız bakımsız gezdiğim anlamına gelmiyor tabiki :) Günlük hayatımda çok sık makyaj yapan bir insan olmasam da "Ojesiz çıkmam abi!" diyenlerdenim. Gerçekten de öyle. Takıntı gibi benim için, olur da aceleyle oje sürmeden çıkarsam bütün gün evde bir şey unutmuşum gibi geliyor :) Tercihim de tırnaklarımın uzunluğuna göre değişiyor ama genelde kırmızı tonlarından. Bu yazının baş karakteri de bu kırmızı tonları içinde en sevdiklerimden...
Tanaçan Kozmetik geçtiğimiz aylarda China Glaze deneme ürünü gönderdiğinden ve denediğimden beri tutkunu oldum bu markanın. Renk paleti öyle geniş ki zaten oje delisi olan beni hepsini satın almaya zorluyor :)
Aslında Visions Of Grandeur aldıktan sonra denemek için uzuuun bir süre kenarda beklettiğim ojelerden. Neden diyecek olursanız tamamen benim parıltılı ışıltılı ya da yanar döner dediğimiz renklerden ve tonlardan hoşlanmamamla ilgili. Şişesinde oldukça parıltılı ve altın ışıltılı görünen oje kesinlikle tırnakta şieşdekinden daha iyi duruyor. Koyu kırmızı ile tatlı bir bakır yansıması gibi. Ayrıca China Glaze ojelerin yoğunluğu ve kolayca sürülen fırçaları da beni bu markaya yönlendiriyor. Benim gibi uzun tırnaklara sahipseniz eğer normalde tek katta çok düzgün olmaz ama China Glaze ojelerin yoğunluğu tek katta bile rengin kusursuzca yayılmasını sağlıyor. Elimde oldukça fazla China Glaze oje var, bu yazıyı bir seri haline mi getirsem ne dersiniz? Siz denediniz mi China Glaze ojeleri? Denemediyseniz minik bir hediye çekilişi yapalım mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler