4 Ağustos 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *47*

9 günlük güzel ve uzuuuuuun bir Paris tatilinden dönüp yine işimin ve blogumun başına geldim ben. İşlerim her ne kadar yoğun olsa da öyle güzel zaman geçirdim ki sendrom falan yok bende :) Paris gezimi diğer blogum olan Gidip Görmeli de bol bol yazacağım zaten ama bugünün Instagram fotoğrafı da Paris Disneyland'den olsun istiyorum.
Benim gibi animasyonseverseniz hemen tanımışsınızdır zaten fotoğraftaki karakterleri ama bilmeyenler için açıklayayım. Bunlar Sevimli Canavarlar (Monsters, Inc) filmindeki gerçek dünyadan gelen nesneleri temizleyen canavarlar :) Disneyland yazımı gezi blogumun yanı sıra bu blogumda da paylaşacağım. Öncesinde çektiğim fotoğrafları görmek isterseniz buradan Instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Hepinize mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler