15 Ağustos 2014 Cuma

THE EXPENDABLES 3

Cehennem Melekleri 3 bugün vizyona giriyor! Biz dün akşam Sinema Tv'nin ön gösterim konuğu olarak İstinyepark Cinemaximum'da izledik filmi. Biz bu filmin serisine önce Cehennem Melekleri 2 ile dahil olduk. Daha sonra 1'i izledik açıkçası :) Zaten 3 filmde de konu çerçevesi hemen hemen aynı olduğu için karışıklığa neden olmuyor. Yani 1 ve 2. filmi izlemediyseniz önce vizyonda olan 3'ü izleyip daha sonra diğerlerini izleyebilirsiniz :)
Dediğim gibi üzerine kritik yapmama gerek kalmayacak bir film izlemek istiyorum, kafa dağıtmak için sinemaya gidiyorum diyenlerdenseniz bu tam da öyle bir film.
Sylvester Stallone'un önderliğinde toplanan artık malesef yaşlanmış popüler aktörlere bu filmde Mel Gibson, Harrison Ford ve Wesley Snipes da ekleniyor. Film heyecanınızı arttıracak bir aksiyon sahnesi ile başlıyor. Tren de geçen bu aksiyon sahnesinde Wesley Snipes'ın canlandırdığı eski bir Cehennem Meleği'ni kurtarıyorlar. Bu sekans çok iyi kurgulanmıştı bence. İlk sahne olması nedeni ile filme dair umut da aşılıyor.
Bu etkileyici girişten sonra takıma gençler ekleniyor ve intikam peşinde yola düşülüyor. Gerisi zaten ilk 2 film gibi intikam, macera falan filan :) 
Bence bu filmin asıl bombası Antonio Banderas. Açıkçası filmi izlemeden önce kadroya hiç bakmamıştım. Banderas'ı filmde görünce Nasıl ya !?! tepkisiyle birlikte minik bir tebessüm ettim. Film ilerledikçe anladım ki tebessümden fazlası var. Antonio Banderas filmde gerçekten güldüren tek oyuncu. Eski filmlerine göndermeler yaparak güldürmek yerine oluşturduğu karakter ile güldürmeyi başarmış. Eski takımında yalnız kalınca yeni bir takım arayışına girip geveze bir askeri canlandıran Banderas diksiyonu ile de güldürüyor.
Benim favori karakterim alaycı tavrıyla Jason Statham olsa da filmde bir de Harrison Ford karakteri var. Bence hayalkırıklığı yaratan tek kişi de o. Öncelikle oldukça yaşlanmış ve film çekilirken sıkıntıdan patlamış gibi görünüyor Ford. 
Diyeceğim o ki, uzun zamandır unuttuğunuz bazı yüzleri yeniden perdede görüp izlemek ve nostalji yapmak isterseniz gidin filme mutlaka. Biraz macera biraz komedi her bünyeye fayda. Filmde kullanılmış en beğendiğim şarkı ile sonlandırıyorum yazıyı. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler