31 Ağustos 2014 Pazar

YAZA UYGUN RENKLİ BİLEZİK YAPIMI

Çok basit bir Kendin Yap projesi ile karşınızdayım bugün. Hepimizin evinde zamanında çok moda olan bu günlerde unutulmuş altın rengi yada farklı renklerdeki bileziklerden vardır. Benim de oldukça bol miktarda elimde mevcut. Her yeni çıkan şeyden alıp kullanmama hastalığı bende de var ne yazık ki. İşte o alıp da kısa bir süre kullanıp bir kenara bıraktığımız bilezikleri değerlendireceğiz bugün...
Öncelikle bileziklerimizin yukarıdaki gibi yaza uygun rengarenk bir hal alması için gerekli olan malzemeler şöyle: Bileziklerimiz, dilediğimiz renklerde tüylenme yapmayan ipler, yapıştırıcı ve takı malzemeleri satan yerlerden 1-2 TL'ye satın alabileceğimiz figür ya da halkalar.
Öncelikle yapmamız gereken şey yapıştırıcıyı alıp bir kürdan yardımıyla bileziğin üzerine, başlangıç kısmına sürmek. İnce bir tabaka olarak sürmeye dikkat edin lütfen.
Yapıştırıcı sürdüğümüz bileziği alıp seçtiğimiz renkteki ipi üzerine sarmaya başlıyoruz. Sıkı sarmaya çalışın ki boşluk kalıp da ip sarkmasın.
Tüm bileziği sıkıca iple sardıktan sonra bitiş kısmına bir parça daha yapıştırıcı sürüyoruz ve fazlalığı kesiyoruz.
Daha sonra dilersek satın aldığımız figür ve halkaları bileziğimize ekleyebiliriz.
Ve işte sonuç: yaza uygun, rengarenk neşeli bilezikler...

1 yorum:

  1. çok güzeller :) Bu fikriniz bana başka bir fikir verdim :) Müsait bir zamanda deneyeceğim ben de bloguma beklerim : hasibecengiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler