14 Ekim 2014 Salı

DRACULA UNTOLD

10 gündür yurtdışında olunca izlenecek filmler birikti tabii. Biz de birden film bombardımanına tutmayalım kendimizi diye bir sıraya koyduk izlenecekleri. İlk sırayı da benim ısrarım sonucu Dracula Untold filmine verdik. Dün akşam 19:00 seansında izleme fırsatı bulduk. Peki filmi nasıl bulduk?
Öncelikle söylemeliyim ki bu film Drakula mitine şu ana kadar hiç rastlanmamış bir açıdan bakıyor. Drakula olarak bahsettiğimiz Vlad Tepeş'in aslında Ortaçağ'da yaşamış bir kahraman olduğunu gösterirken karanlık tarafını da gösteriyor. Filme, bilmeden gidenler için sürpriz olabilecek şey filmin kötü adamının Osmanlı Sultanı 2. Mehmet yani Fatih Sultan Mehmet olması. Açıkcası ben filmde, Osmanlı'yı aşağılayan hiçbir yaklaşım sezmedim ve rahatsız da olmadım. Bana göre de çok acımasız olan devşirme sistemine yönelik ciddi bir eleştiri var filmde.
Çerezlik dediğimiz, zihninizi yormayan, aksiyon dolu bir filme gitmek istiyorsanız eğer bu film gayet uygun. Mısırınızı kolanızı kapın, arkanıza yaslanıp filmin tadını çıkarın... Bu da film müziği olarak bonus olsun :)
 

2 yorum:

  1. ben filmi beğendim ve bahsettiğin gibi osmanlıya bir hakaret falan da algılamadım.. yalnız Fatih'i rockçı gibi göstermeyelermiş iyiymiş :-)))) o saçlar ne öyle :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay eveeet ben de çok güldüm ona. Sanırsın Fatih Fatih değil İsmail YK :D

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler