7 Ocak 2013 Pazartesi

GECE NÖBETİ

Venedik'te Bir Yahudi'den sonra hazır yeniden okumaya başlamışken bırakmayayım dedim ve soluğu Alkım'da aldım. Roman türleri arasında okumayı en sevdiğim kitaplar genelde korku gerilim kitapları. Son dönem favori yazarım da Tess Gerritsen. Kendisi tıp diplomasına sahip olan yazar genelde tıbbi gerilim romanları yazıyor. Ben kendisiyle "Cerrah" kitabıyla tanıştım fakat "Hasat" isimli romanı New York Times'ın en çok satanlar listesinde uzunca bir süre ilk sırada yer aldı. Bu başarı, dahiliye uzmanı olarak devam ettiği kariyerini de noktalama kararı aldırdı yazara. Ben 30'dan fazla kitabı olan yazarın 1997 yılında kaleme aldığı "Gece Nöbeti" kitabını seçtim kendime. Henüz okumaya başladığım için kitap hakkındaki fikirlerimi daha sonra yazacağım fakat genel bilgi şöyle:

Bir yanda büyük şehir hastanelerinin baş döndürücü kalabalığında kazanılan deneyim ve başarılar; diğer yanda küçük bir kasabanın acil servisinde, mezarlık vardiyası da denen sakin gece nöbetleri.

Bir yanda gece yarısı anlaşılamayan bir nedenle hastaneye bırakıldıktan sonra kaybolan yaşlı bir adam; diğer yanda her şeyden habersiz, patlamaya hazır birer saatli bomba gibi sokaklarda dolaşan kadınlar.

Bir yanda bakıma muhtaç yaşlı bir anne, mutsuz bir kızkardeş ve parçalanmak üzere olan bir aile;diğer yanda kuşkular üzerine kurulu, kaçamak bir aşk. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler