30 Kasım 2013 Cumartesi

GÜNÜN SANATÇISI #1#

İnternette gezinirken bazen gerçekten ilgimi çeken fotoğraflara yada resimlere rastlıyorum. Kimin eseri, kim yapmış nasıl yapmış diye araştırırken farkettim ki size de anlatabileceğim bir sürü insandan haberdarım artık. Bu nedenle bu yeni yazı dizisinde daha önceden duymuş olma ihtimalinizin pek olmadığı sanatçılardan bahsedeceğim ve bir kaç eserini sergileyeceğim. Bu düzenli bir yazı dizisi olmayacak fakat bahsettiğim sanatçı, benim için günün sanatçısı olacak. İlkiyle başlayalım öyleyse :)
Günün sanatçısı yazısının ilk ismi "Luke Feldman" Kendisi Avustralyalı bir multimedya tasarımcısı. Apple, Facebook, Coca Cola gibi dünya devi şirketlere de freelance olarak tasarımlar yapan Luke, oldukça doğal olan eserlerini eğlenceli ve renkli yansıtıyor. Aynı zamanda animasyonları ve tasarımları, oyuncak, sticker, saat ve t-shirtler de baskı olarak da kullanılıyor. Tasarımları hem çok doğal hem de büyüleyici bir dünyadan gelmiş gibi. Sizce de dediğim kadar güzel değiller mi?
 
 
 
 
 
 
Luke Feldman'ın tasarımları ve kendisi hakkında daha çok bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz. Sanatçının yarattığı büyüleyici dünyada kısa bir gezinti yaptıktan sonra reel dünyaya geri dönüyoruz ve yazıyı bitiriyorum :) Bir sonraki Günün Sanatçısı yazısında görüşmek üzere. Bekleyin beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler