2 Aralık 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *18*

Günaydın Pazartesi sendromuna sahip insanlar :) Ben de bugün pek sendrom yok açıkçası pek işim olmadığı için ama sendrom sahibi insanları yine de çok iyi anlıyorum tabiki. Siz nasıl bir haftasonu geçirdiniz bilmiyorum ama ben, bol dinlenmeli bir haftasonu geçirdim. Haftasonunun en büyük etkinliği dün akşam saatlerinde gittiğimiz sinema filmi :) O kadar boş oturmalı bir haftasonuydu yani :) Cumartesi günü ise evde otururken darlandığımız bir anda Kadıköy Bahariye'ye kadar gidip geri döndük. Onu da yapmasak bu pazartesinin instagram fotoğrafı olmayacaktı yani :)
Cumartesi günü yaptığımız kısa gezintiden eve dönerken, uzun zamandır gördüğüm fakat bir türlü uğrama şansımın olmadığı Güllüoğlu'na uğradık ve kahvenin yanında gördüğünüz çikolata kaplı lokumlardan aldık. Ben açıkçası çikolatayı sade severim, lokumla da pek aram olmadığı için pek de istemeyerek denedim fakat bu ikili kahvenin yanında hiç de fena durmuyor :) Bu arada bu ne biçim kahve hiç köpüğü yok demeyin çünkü bu fotoğraf çekilmeden köpüğünü çoktan höpürdetmiştim :)Şimdi de gidip Pazartesi sabah kahvemi içeceğim. Sizin de varsa sabah kahvesi alışkanlığınız şimdiden afiyet olsun.
Beni Instagram üzerinden takip etmek için buraya, Twitter üzerinden takip etmek için buraya, Facebook sayfam içinse buraya tıklayabilirsiniz. Bu arada bir de gezi blogum var bilmeyenleriniz için söylüyorum, o da burada. Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler