18 Kasım 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *16*

Soğuk hatta buzzz gibi bir Pazartesi'den daha merhaba. Kıştan hiç mi hiç hoşlanmayan ben son zamanlarda hadi ya kış gelmeyecek mi demeye başlamıştım ki 2 gündür söylediklerime pişman oluyorum :) Hava gerçekten soğuk, kombiler çoktan çalışmaya başladı. Kış gelip dışarıda geçireceğimiz zaman kısıtlanınca evde zaman geçirmenin en güzel yollarından biri olan kitap okuma alışkanlığımızda da artış olur umarım :) Bugünün Instagram fotoğrafı da benim okunmayı bekleyen güzel kitaplarımdan...
Okuduğum son kitap bitince bu kitaplar içinden Etgar Keret'in Gazze Blues'u seçip okumaya başladım bile. Bitirdiğim kitabın yorumu ise çok yakında yine blogda olacak. 

Beni Instagram üzerinden takip etmek için buraya, Twitter üzerinden takip etmek için buraya, Facebook sayfam içinse buraya tıklayabilirsiniz. Okuğuum diğer Edgar Keret yazısı ise burada. Son kitap alışverişim de burada. :) Haftaya yine görüşmek üzere. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler