30 Aralık 2013 Pazartesi

ERKEN YENİ YIL HEDİYELERİM #1#

Evet yeni yıla 1 gün kala bugün, kime ne hediye edeyim diye düşünürken, birileri benden önce düşünmüş meğer :) Bugün ilk olarak öğle saatlerinde, bloglarımız aracılığı ile online olarak tanışıp kaynaştığımız Goose Style bloğunun sahibesi Sevgili Esra'dan gelen paket beni şaşırttı.
Öncelikle kargo poşetinin içinden 2 güzel paket çıktı, biri D/R paketi olduğuna göre kitap öyle değil mi? Yani en sevdiğimden :) Diğeri ise mis kokulu bir paket. Body Shop tabiki.
Sevgili Esra, muhabbet arasından geçen "Beni güldüren şeyleri seviyorum" sözümü unutmamış olacak ki Umut Sarıkaya'nın Benim de Söyleyeceklerim Var kitabını almış benim için. Umut Sarıkaya'yı severim evet güle güle okuyacağım :) Mis gibi çilek kokulu duş jeli ve vücut losyonu da kokusuyla zaten beni büyüledi. Pakete iliştirdiği not için de çok teşekkür ederim. Umarım 2014 sana ve bu yazıyı okuyan herkese de yeni umutlar, yeni başlangıçlar, yeni başarılar ve yeni mutluluklar getirir. Sevgiyle...

1 yorum:

  1. Ben Teşekkür ederim. Blogger sayesinde seni tanıdım.Mutlu günlerde kullan canım :) Yeni yılın kutlu mutlu sevgi dolu olsun:) Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler