31 Aralık 2013 Salı

ERKEN YENİ YIL HEDİYELERİM #2#

Bu sene, diğer blogların yaptığından biraz daha farklı olarak, Yeni yıl, yeni başlangıç, yeni bir kitap etkinliğ düzenledim biliyorsunuz ki. Katılımcıları kura ile eşleştirdim ve birbirimize yeni yıla girmeden hediyelerimizi gönderdik. Nasıl bir etkinlikti görmek isterseniz buraya ve buraya tıklayabilirsiniz. Ben çekilişte sevgili Arzu ile eşleştim.
Ve dün, yeni yıla 1 kala paketim elime ulaştı. Öncelikle paket inanılmaz ağırdı, bir kitap ve bir defter nasıl bu kadar ağır olabilir diye düşünürken, paketi açtığımda nedenini anladım. Arzucuğum bana bir sürü sürprizler hazırlamış :)
Gördüğünüz gibi kutunun ağırlığı ağzına kadar dolu olmasından kaynaklanıyor :) Öncelikle Arzu bana çok güzel bir mektup yazmış, güzel dileklerini ilettiği. Aynı güzellikleri ben de onun için diliyorum.
İlk olarak gönderimi zorunlu olan hediyemiz kitaptan başlayayım. Arzu benim için Ahmet Ümit'in Beyoğlu'nun En Güzel Abisi kitabını seçmiş, pek de iyi etmiş. Okumamıştım ve merak ediyordum. Bu süper oldu!
Diğer zorunlu hediyemiz olan defter-ajandam da, ,Gıpta'nın ışıl ışıl parlayan gri bir ajandası. Ajanda herkese gerekli olan bir şey zaten, rengini de çok sevdim.
Ve bunlar da Arzunun bana güzel sürprizleri. "Tatlı ve güzel başlangıçlar yapabilmek için..." notuyla gönderdiğin tatlıyı yedik bile Arzucum :) Her şey için çok ama çok teşekkürler. Tokaya da ayrıca bayıldım, tam benim tarzım. Düşünceliliğin ve güzel notların için çok ama çok teşekkür ederim. Dilerim yeni yıl sana ve bu notu okuyan herkese mutluluk, sağlık, başarı ve boool kazanç getirir :) Mutlulukla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler