21 Mart 2014 Cuma

IPHONE'DAN YASAKLI SİTELERE GİRİŞ - ADIM ADIM FOTOĞRAFLI

Evet şaka değil. Gerçekten bunları anlatacak duruma geldik. Malum dün gece itibariyle Özgürlükler Ülkesi (!) olan ülkemizde Twitter yasak. Peki bu haber alma özgürlüğünü kısıtlayan adım bizi durdurur mu? Tabiki hayır. Öyleyse bilmeyenler için Iphone'dan Free VPN ile adım adım nasıl bağlanırız anlatalım.
Öncelikle Apple Store'a arama kısmına Onavo Protect yazıyoruz ve uygulamayı telefonumuza indiriyoruz.
Uygulama telefonumuza yüklendikten sonra açıyoruz. Karşımıza bu ekran çıkıyor:
Continue deyip devam ediyoruz:
Şartları Agree&Continue diyerek kabul ediyoruz.
Tap to install VPN deyip VPN'i telefonumuza kur komutunu veriyoruz.
Uygulama bizi telefonumuzun Genel sekmesi altına yönlendiriyor. Yukarıdaki gibi açılan sayfada Onavo yazısının yanındaki Yükle butonuna tıklıyoruz.
Tabiki Şimdi Yükle'ye tıklıyoruz :)
Yükleme tamamlandığında Onavo yazısının altında yukarıdaki gibi Doğrulandı yazacaktır.
Daha sonra yeniden Onavo uygulamasına yönlendiriliyorsunuz ve açılan sayfada Got it!e tıkladığınızda aşağıdaki ekran açılacak.
Son olarak bu ekranı gördüğünüzde VPN'iniz aktif duruma gelmiştir. Twitter'a kavuştuk bile. Dilerim bu tip uygulamalara ihtiyacınızın kalmayacağı günlerde yepyeni uygulamalarla yeniden buluşuruz. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler