9 Haziran 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *40*

Geçen haftaya göre en azından yağışsız bir Pazartesi ile herkese günaydın. Pazar günü hava sıcak ve bol güneşli olmasına rağmen Cumartesi soğuk ve ara ara yağmurluydu İstanbul'da. Biz de annemle ablama gitmeye ve yeğenleri görmeye karar verdik. Bugünün Instagram fotoğrafı Cumartesi gününden. Çocuklar gerçekten apayrı dünyalara sahipler. Onların yanında mutsuz olmak imkansız... 
Bahsetmişimdir, 2 tane dövmem var. Bunu gören Talha Efe ben de büyüyünce elime araba dövmesi yaptıracağım dedi. Ben de daha o zamana çok var getir kalemi ben sana yapayım dedim, Allahtan dövme işiyle haşır neşir değilim :) Bendeki yetenek gördüğünüz gibi kısıtlı :) Ama çocuk işte bayıldı arabasına :) Çok az şey var hayatta, sizi bir çocuğu mutlu etmekten daha mutlu edebilecek. Keşke hep gülseler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler