10 Haziran 2014 Salı

NEW YORK NEW YORK!

Sadece altı ülke gezdim fakat bana göre Dünyanın tek bir başkenti olsa bu kesinlikle New York olurdu. Metropol kelimesinin tam anlamıyla karşılığı bu şehir. Bir gün elime güzel bir fırsat geçerse kendimi temelli bırakıvereceğim tek şehir. Renkli olduğu kadar siyah-beyaz da güzel olan şehir. Bakalım benimle aynı fikirde misiniz? İşte New York'un muhteşem siyah-beyaz fotoğrafları...













New York fotoğrafları böyle. Bunlar bizim için yetersiz hakkında öğrenmek istediklerimiz var derseniz sizi buradan diğer bloguma alayım :) Sevgiler...

2 yorum:

  1. Fotoğraflar şahane, ama ben böyle yüksek bir şehirde sanırım yaşayamazdım. Romantiğim sanırım, ağaçlı eski zamanlardan kalma binalarla bezeli, rengarenk bir şehirde yaşardım ama yesyemyeşil bir şehirde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tarif ettiğinin tam tersiyim :D ben New York insanıyım sanırım sen Paris :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler