10 Ocak 2013 Perşembe

İSTANBUL VE SANAT

Daha önceki yazılarımda belirtmiştim. Kısa bir süre önce keman kursuna başladım İsmek'te. İsmek; İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin ücretsiz olarak açtığı sanat ve meslek eğitimi kursları. Ben hem evime yakınlığı hem de ücretsiz olması nedeniyle keman eğitimi için Hasanpaşa Müzik İhtisas merkezi'ni tercih ettim. 218 kurs merkezinde 100'den fazla branşta eğitim veren İsmek şimdi de İstanbul ve Sanat konulu yarışmayla gündemde. Hat, tezhip, ebru, minyatür, çini, makine nakışı, resim ve fotoğraf dallarında yapılacak yarışmaya bir dönemde İsmek'te eğitim görmüş ya da hala eğitimine devam eden herkes katılabiliyor. Müracaatlar 05.04.2013-10.04.2013 tarihleri arasında yapılabiliyor. Daha detaylı bilgi burada.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler