28 Ocak 2013 Pazartesi

OYUNCAK BEBEK YAPIMI

Benim yaş grubum ve benden biraz daha büyük olanlar çok iyi hatırlarlar ilk oyuncak bebeklerini. Benim hatırladığım ilk oyuncak bebek anneannemin benim için örgüden yaptığı bebekti. Şöyle bir şeydi:


Malum yıl oldu 2013. Artık çocuklar bırakın el yapımı olmasını, oyuncaklarla bile oynamıyorlar. Küçük yaşta bilgisayar, oyun konsolları gibi teknolojik cihazlarla uzun süreler geçirmenin ne kadar tehlikeli ve kötü olduğundan bahsetmeyeceğim. Sadece eğer siz bilinçli bir anne baba iseniz ve çocuğunuzla birlikte zaman geçirmek hem de eğlenmek istiyorsanız size birlikte kolayca yapabileceğiniz oyuncak kalıplarından bahsedeceğim. Yüzlerce kalıp içinden beğendiğinizin çıktısını alıp seçtiğiniz kumaşa, materyale uygun olarak kolayca yapabilirsiniz. İşte çocuğunuzla birlikte sıkılmadan yapabileceğiniz oyuncak kalıpları...




Örnek olması açısından birkaç örnek paylaştım. Devamı burada.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler