10 Mart 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *30*

2 haftalık bir aradan sonra yine bir Pazartesi ve Instagram yazısı ile karşınızdayım. Sevmiyorum Pazartesileri evet, okula gittiğim dönemlerde de sevmezdim hala da sevmiyorum. Böyle kapalı ve soğuk havalard hele hiç mi hiç sevmiyorum. Bu gibi anlarda aklıma memleketim geliyor tabii. Şimdi fotoğraftaki gibi bir köy kahvesinde oturup mis gibi bir havada kahvemi yudumlamak vardı…
Sizin orada kadınlar kahveye mi gidiyor diye sorduğunuzu duyar gibiyim :) Alışkanlık olarak kadınlar kahveye gitmeseler de, gidip oturup bir şeyler içmek isteseniz de kimse garip karşılamaz. Ben Nazilli'liyim biliyorsunuzdur belki, bu köy kahvesi de Nazilli'ye çok yakın Güzelköy isimli köyün kahvesi. Dedeciğimi kaybetmeden hemen önce gitmiştik, bu kahvenin Türk kahvesi çok meşhurmuş da. Umarım bu fotoğraf sizi de beni olduğu gibi bir an olsun içinde bulunduğunuz ortamdan kopartıp güzel bir yerlere götürmüştür. Bu ve diğer Instagram fotoğraflarıma bakmak için buraya, diğer instagram yazılarım içinse buraya tıklayabilirsiniz. Sevgiyle kalın, mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler