19 Aralık 2012 Çarşamba

KOZMETİK DOSYASI

Pek makyaj yapan biri değilim ama geçenlerde boş vaktim de var biraz inceleyeyim yeni hangi ürünler çıkmış dedim ve internet alemi beni Vanilya Club'a sürükledi. Anasayfada çıkan "En son çıkan güzellik ürünlerini ilk siz denemek ister misiniz?" spotu etkiledi tabiki hemen. Siteyi biraz turlayıp araştırdım. İlk yapmanız gereken üye olmak, 4 ayrı üyelik grubu var. İlki aylık olan üyelik 35 TL, 3 aylık üyelik 99 TL, 6 aylık üyelik 189 TL ve yıllık üyelik 369 TL. Ben deneme amaçlı olarak aylık üyeliğe başvurdum. Sistem sizin üyeliğiniz üzerine her ayın ilk yarısı gönderilen Vanilya kutusuyla işliyor. İşin güzel tarafı içinden ne çıkacağını bilmemeniz. Genel olarak kutuda kozmetik markalarının deneme - mini boy ürünleri bulunuyor. Benim ilk vanilya kutum bugün elime ulaştı ve işte içinden çıkanlar...





Daha detaylı belirtmek gerekirse işten sürpriz kutudan çıkanlar:
* Sobre Perfumado Gardırop Kokusu
* Youngblood liquid mineral fondöten
* Nuxe yüz ve makyaj temizleyici
* Nuxe el ve tırnak bakım kremi
* Goldwell saç bakımı
* Goldwell şampuan 
* LaNaturel deodorantlı mendil

*****Eğer siz de üye olup denemek isterseniz tık tık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler