15 Ocak 2013 Salı

BANA KİTAP GÖNDER

"Hani çocukken söylediğimiz bir şarkı vardı : “Orda bir köy var uzakta. O köy bizim köyümüzdür. Gitmesek de görmesek de o köy bizim köyümüzdür.” diye. Orada, uzakta köylerimiz var. Kasabalarımız var. O köylerde, kasabalarda okuyan pırıl pırıl zekaya sahip bir sürü çocuğumuz var. Evet hepsi bizim çocuklarımız ve bizler İstanbul’da, Ankara’da, İzmir’de koca koca şehirlerde yanımızdaki çocuklarımıza tüm imkanlarımızı sunarken, uzaktaki çocuklarımıza mesafeler koyuyoruz, her geçen gün daha da büyütüyoruz o mesafeleri. Bu mesafeler kilometrelerle ölçülmüyor üstelik. Zar zor okula gitmişken o çocuklar, dersleri boş geçerken, kütüphanelerinde tek bir kitap bile yokken, daha dillerini geliştirememişken ne bekleyebiliriz ki sınavlarda, hayatta başarılı olmalarına dair? Sonra nasıl anlatabiliriz o çocuklara eşitliğin ne olduğunu? Hadi gelin küçük büyük demeden hepimiz kendi imkanlarımız dahilinde birer adım atalım. Çünkü o adımlar arttıkça, birleştikçe o koyduğumuz mesafeler azalacak günbegün." 
Diyerek yola çıkan bir organizasyon "Bana Kitap Gönder" Ben de bir duyuru vasıtasıyla dahil oldum organizasyona. Şu anda Şırnak-Cizre Tepeönü İlköğretim Okulu için destek topluyoruz. Eğer siz de destek olmak isterseniz 1 kitap bile büyük katkı sağlar okumaya, yardımlaşmaya, insan olmaya... Konu ile ilgili detaylı bilgiyi buradan öğrenebilir ya da bağışta bulunmak isterseniz Tepeönü İlköğretim Okulu öğretmenimiz Eftadiye Keskin hanımın ismiyle alttaki adrese gönderebilirsiniz.

Tepeönü Köyü İlköğretim Okulu
Öğretmen Eftadiye Keskin
Cizre / Şırnak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler