6 Şubat 2013 Çarşamba

MİMLENDİMMMM

Evet yoğun ısrarım üzerine :) sonunda ben de Pollyannanın Kahvesi tarafından mimlendim. İşte sorular işte cevaplar...

1- Burcunuz nedir?

Tipik yengeç burcu insanıyım ben. Duygusal, sulugöz, anaç, kırılgan. "Kararsız Kazım" olduğumu da söylerler :) Sürekli fikrim değişir, bu akşam sinemaya gidelim derim on dakika sonra yok ya vazgeçtim gitmeyelim derim. Karşımdaki sesini biraz yükseltse hemen dökülür gözyaşlarım, sulugözümdür biraz.

2- Fotoğrafı çeken misiniz çekilen mi?

Genelde çekenim. Bazen hayatı uzaktan izlemek daha cazip geliyor bana. Fotoğrafı çekilen olursam bana hiçbir şey kalmaz gibi geliyor.

3-En sevdiğiniz yemek?

Karaşimşek :) Mercimek yemeği yani. Her saat başı bir tabak yiyebilirim, bayılırım. Askere gidesim geliyor sırf bu yüzden :))

4- Pazar gününün sıkıntısını atmak için neler yaparsınız?

Off gerçekten de sıkıntılı bir gün pazar. Pazartesiden daha çok nefret ediyorum pazardan. Genel de pazar günleri baygın baygın ortalıkta geziniyorum. Sinemaya gidiyoruz, oradan çıkıp cafe-bar takılıyoruz oradan da çıkıp eve gelip yayılıyoruz :) Sonra zaten pazartesi oluyor :@

5- Vazgeçemediğiniz makyaj malzemeniz nedir?

Ben yaptığıma makyaj yapmak demiyorum açıkçası, bu nedenle de vazgeçemediğim tek makyaj malzemem rimelim. Çünkü özel davetler dışında kullandığım tek makyaj malzemesi rimel :)

6- Dünyada en çok görmek istediğiniz yer?

Görmekle kalmayıp temel atmak istediğim yer Avustralya. Sanki insan orada hep mutlu olurmuş gibi hissediyorum.

7- Sevdiklerinizi kıskanır mısınız?

Abartmamak üzere biraz kıskanıyorum evet.

8- Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mı?

Pek dizi izlemiyorum açıkçası. Fakat son aldığım habere göre How I meet your mother bitiyormuş, bitmesin belki de sıkıldıkça izlediğim tek dizi o.

9- Kardeşiniz var mı? Varsa nasıl bir duygu?

Bir tanecik ablam var, ismi gibi Melek olan :) Hayat koşturmacaları yüzünden çok sık görüşemesek  de varolduğunu bilmek bile ayrı bir güven hissi veriyor.

10- Okumayı çok sevdiğin bir kitap türü var mı?

Polisiye gerilim okurum bolca. Favori yazarım Tess Gerritsen.

11- Hayatınızda dönüm noktası olan yaş nedir?

18. yaşım tabiki. 18 yaşına girmiştim artık özgürdüm daha ne :)


Galiba benim için en zor olan kısıma geldim. Kendimle ilgili 11 gerçek :)

- Sanırım biraz asabiyim, çabuk sinirlenirim ama kin tutmam hiç. 2 dk sonra sakinleşirim.
- Yemek seçme konusunda çığır açmış gibiyim. Mümkün olsa kuru bakliyatlar hariç bir şey yemem.
- Bir insanı ilk gördüğümde ne hissettiysem öyle de gider. İnsanları çabuk tanırım ve kolay kolay yanılmam.
- Nokta kadar bir burnum var. Bu konuda hiç alçakgönüllü olamayacağım. Burnumu çok beğeniyorum :)
- Annem odam için; kedi eniğini kaybetse bulamaz der ama ben aradığım her şeyi hemen bulurum. Annem odamı düzelttiğinde her şey kayboluyor.
- Sabırsızlık konusunda sınırlardayım. Hadi dedim mi yapalım istiyorum :)
- Hemcinslerimle pek geçinemiyorum. En azından en yakın arkadaşlarım erkek.
- Ayakkabı almaya gittiğimde hiçbir zaman numaramı doğrudan söyleyemiyorum. 39.5 deyip aaa bu küçük geldi nedense diyorum. Evet ayaklarım 40 numara :(
- Çocuklarla genel olarak aram pek iyi değil. Yoruyorlar beni kafam almıyor :)
- Bayram öncesi bir tepsi baklavayı bir gün içinde bitirmişliğim var. Nasıl oldu ben de anlamadım ama yine olsa yine yaparım.
- Ben de her kadın gibi alışveriş delisiyim. Öyle ki maaşımı ayın son günü alıyorum ilk gününde maaşım bitmiş oluyor :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler