5 Temmuz 2013 Cuma

HİÇ OLMAMIŞ GİBİ YAPALIM

Blog kraliçesi olarak adlandırılan, Obama'nın bile takip ettiği blog yazarı Jenny Lawson'ın ilk ve çıktığı günden beri 6 aydır, New York Times'ın Bestseller listesinde 1. sıradan inmeyen kitabının adı. The bloggess blogunun yazarı olan Jenny "Bu kitap şaşırtıcı bir keşifle ilgili: korkutucu biçimde insani anların-sanki hiç olmamışlar gibi yapmayı tercih ettiğimiz anların - aslında bizi bugün olduğumuz kişiye dönüştüren anlar olduklarının keşfi... Hayatımın en iyi hikayelerini bu kitaba sakladım." diyerek açıklıyor kitabını.
Kitap çok yeni Türkçeye çevirilip satışa sunuldu. Ben de bugün iş çıkışı koşa koşa gidip satın aldım ve sabırsızlıkla başladım okumaya. Gerçekten ilk 10 sayfasında aynen onun da kitabında bahsettiği gibi sinirden gülme krizlerine tutuldum :) Ve bir solukta kitabın yarısını okudum bile. Komik uslubü, farklı ve ironik hayatıyla kitap akıyor gidiyor ve hani bitmesini istemediğiniz kitaplar vardır ya, onlardan oluyor. O yüzden birazını da yarına sakladım kitabın. Açıkçası Pucca ve türevleri gibi fenomen sayılan kişilerin kitaplarını okuyacak yapıda bir insan değilim fakat obsesif kompulsif bozukluk, depresyon, kaygı bozukluğu ve panik atak hastalıklarından müzdarip olan Jenny hayat hikayesiyle oldukça şaşırtı beni. Kitabı okurken eğlenceli zaman geçirmenizin yanında vay be demeniz de garanti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler