5 Aralık 2013 Perşembe

BUMERANG 2013 BLOG ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU!

Ayağımın tozuyla az önce Bumerang Blog ödülleri gecesinden geldim. Aslında diğer gezi blogum olan Gidip Gormeli ile katılmıştım ama buraya yazmak istedim. Geceye ve gündüz ki eğitime sevgili blogger arkadaşım Evde Yazar ve bir arkadaşı ile katıldık ve çok eğlendik. Yarın sabahın köründe işe gideceğim için Bedük konserine kalamadım fakat şimdi kategori birincilerini sizinle de paylaşıp kendilerini buradan da tebrik etmek istiyorum.
En Tarz Blog kategorisi: (Bu benim de yarıştığım kategori idi ve favorim kesinlikle Oya Cuisine idi)
Kazanan: www.kafkaokur.com oldu.

En Çalışkan Blog kategorisi: ( Favorim Bebek ve Ben idi)
Kazanan: www.bencetatil.com oldu.

İGaranti Sosyal Blog kategorisi: ( Zaten favorim yoktu)
Kazanan: www.aristologi.com oldu.

En Uzman Blog kategorisi: ( Favorim Yolda Olmak idi)
Kazanan: www.sirtcantalilar.com oldu.

En İyi Yerel Site kategorisi: ( Favorim yoktu)
Kazanan: www.29saat.com oldu.

En Bilge Forum kategorisi: ( Favorim yoktu)
Kazanan: www.maxigame.org oldu.

Jüri Özel Ödülü: ( Favorim Sitare Kitchen idi)
Kazanan: www.dijitalcanavar.com oldu.

Gördüğünüz üzere favorilerimin hiçbiri kazanamadı. Zaten ben de kazanamadım ama çook güzel bir gün geçirdim. İyi içerik atölyesine ve ödül törenine ait detaylar ve videolar yarın akşam daha detaylı olarak blogda olacak. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Bumerang'ı ise bu güzel geceyi düzenlediği ve biz blog yazarlarına iyi içerik aşkına faydalı bilgiler sağladığı için teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız...

1 yorum:

  1. Birlikte çok keyifli vakit geçirdik, iyi ki gitmişiz- ki bu senin sayende oldu-:)
    Bir dahaki etkinlikte ödül de alırız umarım:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler