30 Aralık 2013 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *22*

Yılın son Pazartesi'sinden ve son sendromundan herkese günaydın. Pek sevinemiyorum açıkçası yıl bitiyor, yeni bir yıl yeni umutlar falan diye. Çünkü yaklaşık 6 aydır birlikte olduğumuz 2 çiklet balığımdan biri dün, akvaryumun suyunu değiştirdikten kısa bir süre sonra öldü. Zaten iki taneciklerdi, Çikilopla Tikilop. Çikilop öldü malesef :( Geriye Tikilop kaldı ama çok kötü durumda.
Bu Tikilop, Çikilop bundan biraz daha küçüktü. Ama o ilk olandı. Ablamın ve eniştemin 20'den fazla çiklet balığı varken birini bana vermelerini istemiştim onlar da onu vermişlerdi. Kavanozu akvaryuma daldırınca kendiliğinden girmişti içeri. İyi baktığımı da düşünüyorum ama suyu değiştirince sanırım adapte olamadı ve öldü :( Tikilop da dünden beri nefes alıyor ve dengesini sağlayamıyor, akvaryumun içinde yerde yan yatıyor. Ne ölüyor ne diriliyor, hayvancağız resmen can çekişiyor :( İyileşsin istiyorum ama ne yapabilirim bilmiyorum. Eğer çiklet balıklarıyla ilgili bilgisi olan varsa bana ulaşabilirse sevinirim :((

Beni instagram'dan takip etmek için buraya, diğer instagram serisi yazıları içinse buraya tıklayabilirsiniz. Sevgi ve mutlulukla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler