25 Aralık 2013 Çarşamba

IPHONE UYGULAMALARI #2# BITSTRIPS

Çok ilgi gören Momentcam uygulamasından sonra sıra, yine bugünlerde oldukça popüler olan Bitstrips uygulamasında. Bu uygulamayı ilk olarak facebookta tanıdık bir çoğumuz. Aylık 10.000'den fazla kullanıcısı olan bu uygulamayı ben Iphone'da kullanıyorum. Uygulamadan kısaca bahsedecek olursak, bu uygulama ile kendinizi karikatürize olarak resmedebilirsiniz. Çizim programı değil, sadece varolan seçeneklerden yola çıkarak kendinize en benzeyen karakteri yaratıyorsunuz.
Karakterinize başlangıç aşamasındayken ve karakterinizden sıkıldığınızda Edit Avatar seçeneği ile değişiklikler yapabiliyorsunuz.
Örneğin saçımdaki şeker kız Candy aksesuarından sıkıldım, hava da soğuk. Hemen değiştirdim tabii :)
Bu gibi aksesuarları, yüz şeklini, ten rengini, gözlerinizi, burnunuzu, ağzınızı her şeyi değiştirebiliyorsunuz.
Karakterinizin istediğiniz şekle girdiğini düşünüyorsanız eğer uygulamadan dilediğiniz bir sekansı, sahneyi seçebiliyorsunuz. Örneğim ben saat sabah 6'da işe giderken bunu yaptım :)
Sahneyi de seçtikten sonra facebookta da paylaşabiliyorsunuz.
Uygulamayı kullanan arkadaşlarınızın paylaşımlarını da arşiv kısmında görebilirsiniz.
Siz bu uygulamayı kullanıyor musunuz bilmiyorum ama boş zamanlarımda bol bol vakit harcıyorum ben bu uygulamada. Hem beni güldürüyor hem de kendi karikatürümü kendim yapmış oluyorum. Siz neler düşünüyorsunuz merak ediyorum, yorumlarınızı bekliyorum. Mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler