17 Ocak 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #8#

Yine dakikalar, saatler bile geçmezken günler geçip gitmiş ve bir Cuma gününe daha gelmişiz. Artık biliyorsunuz, Cuma demek Günün Sanatçısı demek. Bugünün sanatçısı Alicia Gould. Kore doğumlu fakat hayatının çoğunu New Jersey'de yaşamış olan Alicia, zamanı dondurmak içgüdüsüyle yeni doğan bebek fotoğrafları çekmeye başlamış. Ve bu işte de oldukça başarılı.
 
 
 
 
 
 
Artık Türkiyede'de bu tip yenidoğan bebek fotoğrafçıları bolca mevcut. Sorun yapılmışı taklit etmemek, özgün olmak. Ben Alicia'nın fotoğraflarını gerçekten çok sevdim ve özgün buldum. Siz neler düşünüyorsunuz fotoğraflar hakkında? 

2 yorum:

  1. Keşke böyle bir meseleğim olsa, başka birşey istemem.
    Ne kadar huzurlu bir iştir bu ya. Fotoğraflar o kadar yalın, o kadar doğal ve içten ki bakmaya doyamadım. Doğum ve bebek fotoğrafçılıığı artık Türkiye'de de çok yaygın. Hevesleniyoruz tabi ama işi profesyonellere bıraktık :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler