14 Ocak 2014 Salı

IPHONE UYGULAMALARI #3# SHAZAM

Momentcam ve Bitstrips gibi çok ilgi gören, fotoğrafları karikatürize eden programlardan sonra, bu sefer daha farklı bir uygulama tanıtayım dedim sizlere. Bugün zaman zaman çok işinize yarayacak ve merakınızı giderecek olan Shazam uygulamasını tanıtacağım. Öncelikle Shazam nedir ondan başlayalım.
Shazam, dinlerken ismini bilmediğiniz ve öğrenmek istediğiniz şarkıları bulmak için başvurabileceğiniz bir program. Evet doğru duydunuz, bu bir şarkı bulma uygulaması. Iphone haricinde, Android ve Blackberry gibi sistemlerde de çalışan bu uygulama şu zamana kadar 60 milyondan fazla indirilmiş. Nasıl kullanıldığına gelecek olursak, öncelikle uygulamayı telefonumuza indirip kuruyoruz. Kurulumdan hemen sonra, uygulama aktivitelerimizi facebook gibi sosyal paylaşım platformlarında paylaşmak isteyip istemediğimiz soruluyor. Yani dilerseniz, uygulama ile kolayca bulduğunuz şarkıları, doğrudan sosyal medya hesaplarınızda da paylaşabilirsiniz. Müzik çalıyorsa eğer uygulama dinleme moduna geçiyor.
5-10 saniye kadar çalan müziği dinleyen uygulama, sonucu telefon ekranınıza getiriyor.


Gördüğünüz gibi benim dinlediğim şarkı Cake-The Distance idi. Shazam şarkıyı, 5-10 saniye içinde kolayca buldu. Altta da gördüğünüz gibi bunu dilersem Facebookta paylaşabilir veya tweet atabilirim.
Tags kısmından daha önce Shazam'ı kullanarak bulduğumuz şarkılara ulaşmak da mümkün. Hepinizin hayatında bir kere olsun, bir barda ya da kafede otururken "Aaa, ne güzel şarkıymış, kim acaba söyleyen?" diye düşündüğü zamanlar olmuştur. İşte bu gibi zamanlarda eğer telefonunuzda Shazam kurulu ise merakınızı 10 saniye içinde giderebilirsiniz. Ben seviyorum bu uygulamayı ve zaman zaman da kullanıyorum. Siz kullanıyor musunuz veya kullanmayı düşünür müsünüz? Yorumlarınızı bekliyorum. Bol müzikli günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler