12 Şubat 2014 Çarşamba

HEDİYE ÇEKİLİŞİ: ÖZLEMİN KURABİYE DÜNYASI KAZANANI BELLİ OLDU!

Sevgililer günü için başlatıp Özlemin Kurabiye Dünyası ile gerçekleştirdiğimiz çekilişin kazananı belli oldu! Sabahki diğer çekilişi random.org çalışmadığı için başka bir siteden gerçekleştirmiştim fakat o zamandan bu zamana random düzeldi bile :) Ben de çekilişi random.org üzerinden gerçekleştirdim. Ek haklarla birlikte 29 kişilik bir liste oluştu çekiliş için. Bu 29 kişilik listeden bakın kazanan kimmiş:
Kazanan ek hakkıyla birlikte 2. sırada yer alan Aras Görkem Başkaya. Kendisini tebrik ediyor, kazandığını hemen maille iletiyorum. Kazanamayanlar da üzülmesin lütfen. Gelecek haftaiçinde yepyeni bol hediyeli bir çekilişle yeniden karşınızda olacağım. Sevgiyle kalın. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler