17 Şubat 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *29*

Uykusuzluktan gözlerimin yandığı, keyfimin kaçtığı bir Pazartesi'den daha merhaba. Umarım sizin Pazartesi'niz benimki gibi değildir. Bu ara yeni bir alana daha giriş yaptığım için blogla pek ilgilenemiyorum. Bulduğum ilk boş vakitte de yazıyorum zaten. Bu yazıyı da bu nedenle fazla detaylandıramayacağım. İşte bugünün Instagram fotoğrafı:
Ocak ayı boyunca aktiviteden aktiviteye koşan biz, bu ayı da boş geçirmiyoruz. Tiyatro için biletlerimiz çotkan hazır fakat bale ve opera için bilet bulmak gerçekten zor. Bizim gibi 1 ay önceden almalısınız. Giselle balesini dört gözle bekliyorum ve çok merak ediyorum. Beni Instagram üzerinden takip etmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Yakın bir zamanda Instagram üzerinde bir yarışma da düzenleyeceğim. Hepinizi beklerim. Diğer Instagram yazılarım içinse buraya lütfen. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler