26 Mayıs 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *38*

Herkese mutlu haftalar. Bu hafta bana daha da bir mutlu. Ne de olsa bu hafta bana 3 gün :) Peki neden?
Çünkü ben Perşembe günü mini minnacık bir tatile gidiyorum. Evden çıkıp 10 dakika dışarıda yürümek bile insana iyi gelirken başka bir şehir başka bir ülke insana nasıl da iyi geliyor. İş yoğunluğundan, günlük hayatın zorluklarından, ülke gündeminden uzaklaşmak bize iyi gelecek. Nereye gideceğimi söylemedim farkettiyseniz. Gezi detaylarımı ya yakında tatilden dönüp diğer blogum olan Gidip Gormeli de yazdığımda yada ben meraklıyım merak ederim derseniz de Instagram hesabımı takip ederek öğrenebilirsiniz. Dilerseniz diğer Instagram yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz. Mutlu, huzurlu bir hafta dilerim. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler